Realio

Megvalósított pályázataink

 

2020-1.1.1-KKV-START

Kedvezményezett neve: Realio Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: Adaptiv terheléselosztó rendszer felhőalapú virtuális szerverkörnyezethez
A projektazonosító száma: 2020-1.1.1-KKV-START-2020-00248
Támogatási összeg: 18 665 460 Ft

A projekt leírása:
Egyértelmű és egyre növekvő piaci igény van olyan felhő alapú, innovatív infrastruktúra szolgáltatásokra, amelyek jelentős saját erőforrás igény nélkül, egyszerűen és dinamikusan nyújtanak jelentős hozzáadott értéket az online gazdasági teljesítmény optimalizálására. Több mint húszezer kiszolgált ügyfelünk visszajelzését és a külföldi piaci szereplők fejlesztési tapasztalatait összegezve kívánjuk jelenleg is meglévő szolgáltatási águnkat fejleszteni, melynek eredményeként új ügyfelek akvirálására lesz lehetőségünk. A piacon az összes helyettesítő vagy közvetlen konkurencia csak olyan szolgáltatást nyújt, ami nem képes alkalmazkodni a terheléshez. Egy gyorsan jelentkező kapacitásigényt nem képesek kiszolgálni, ez általában a szerverek túlterheltségéhez és szolgáltatáskieséshez vezet. A projekt keretében kifejlesztésre kerülő megoldásunk adaptívan igazodik a terhelés növekedéshez és perceken belül újabb szervereket indít el, amivel biztosítani tudjuk ügyfeleink számára a folyamatos gyors működést. A belföldi piacon jelenlévő virtuális szerver működést szolgáló cégek nem rendelkeznek adaptív terheléselosztó rendszerrel, így hazai piacon nagy versenyelőnyre tehet szert vállalkozásunk. A külföldi versenytársak esetében, mint az Amazon vagy Google Magyarországon nem rendelkezik szerverteremmel, mely egy magyarországi cégnek, akik a magyar online piacon működnek, a fizikai távolság miatt nem megfelelő. A pályázati program keretében megvalósuló fejlesztés esetén gyors megtérüléssel számol vállalkozásunk. Az értékesítést a saját meglévő ügyfélkörünknek fogjuk megkezdeni. Ügyfeleink közül többen jelezték, hogy azonnal szükségük lenne ezen új szolgáltatásra, nyomban előfizetnének rá. Az ezen felüli piaci növekedést intenzív marketingkampányokkal kívánjuk elérni. A fejlesztés esetében megfelelő szakmai háttér biztosított.

A projektben bevonásra kerülő személyek, feladataik:
1 fő informatikus fő feladata a projekt keretében vásárolt eszközök integrációs tervének elkészítése, eszközök beüzemelési tesztjének elvégzése, az eszközök integrálása a vállalat meglévő infrastruktúrájába, üzemeltetési tervek összeállítása és a monitoring rendszer konfigurálása, integrációs tesztek elvégzése.
1 fő közgazdász lesz felelős a projekt életciklusa alatt a folyamatos egyeztetésért a partnerek és a cég között. Projektmenedzsment eszköz használatával rögzíti a feladatokat. A szerződéses feltételeket (tartalmi, időbeli, minőségi és erőforrás) követi, teljesítések ellenőrzését végzi. Támogatja a projektben résztvevő szakértőt és külső fejlesztőt. Projekt státuszjelentéseket készít. Az ő feladata lesz a felhasználói felületek (UX/UI) tervezése és tesztelése. A piaci felhasználási lehetőségei a felhő alapú virtuális szerver infrastruktúra hatékonyságát növelő fejlesztésnek széleskörűek. A rendszer elsődlegesen az e-commerce megoldások területén nyújt felbecsülhetetlen segítséget ahhoz, hogy a vállalkozások online bevételeiket jelentős mértékben növelni tudják. Az új technológiára épített szolgáltatás célja, hogy költséghatékony módon tegye lehetővé az online szereplők számára, hogy dinamikus módon tudják percek alatt növelni rendszereik kapacitását, ezáltal saját ügyfélkiszolgálásukat maximalizálni és az ügyfélelégedettségüket növelni.

A projekt megvalósításának tervezett fizikai befejezése: 2022.09.01.